Monday, February 23, 2009

ceria and cedeyh...

memule sekali.
jom sdekah kn al-fatihah kat pelajar uitm yg bwu shj mninggal dunia.
moge2 mreka dtmpatkn di sisi Allah.
dan ambik iktibar dr semua yg berlaku.
owkayh.
sabtu hri tuh aku join sukaneka anjuran kolej cengal..besh!
tapi kitowg dpt no 1 dr blakang. huhu!
tak mengapa sbb kami enjoy!!
acare die pun sume owkay2..p stu jer yg aku rs meluat smpai skank.
ade ker ptot kitowg kne sdut air kopi yg dbncuh ngn garam lam mlut pastuh bwu buang.
pening gak aa dgn sgale kemasinan nyer.
smpai skank rs masin die tuh!
n ade acare baling2 belon..
pergh! aku cuak giler..ne bleyh pgg belon pun!
ney kn lagi nk baling2..p aku cabar gak aa dri aku..g maen..sume owkay until...
seketol belon hijau melompat ke arah aku..
aku bkan g smbut! p aku g lari..
munguk tol time tuh!!
huhu!
samat aa sume support aku. n xmrh..
klo x msti aku nangesh..isk isk isk..
pastuh acare makeup..aku mnawarkn dri ntuk dimake up..
da mcm opera cine da muke akuh..huhu!



part cdeyh lak..
bnyak gile assgment xciap g..
n test rabu ney lgsung xcover pape lg..
ttekan sgt2..
xtaw lar smpat ciap ker x..

3 comments:

Nyze 二ザ Crazee said...

da bt show kt mne2 opera show ke?

xP

Yaya Arif said...

the family day was a blassstttt!!!!

cOokIe said...

slalu wat show..
p xpnah de penonton..
tuh pelik gak tuh.
=S